Нова епоха автомобілів в інтелектуальному світі
КЕЛЬН, Німеччина, 28 березня 2019 р. – У рамках спеціального заходу «Go Further», що відбудеться 2-го квітня у м. Амстердам, компанія Ford повідомить про важливі новини у сфері електрифікації, комерційних автомобілів та позашляховиків, що є частиною стратегії компанії для нової епохи мобільності.
Стівен Армстронг (Steven Armstrong), віце-президент групи та президент підрозділу компанії Ford Motor Company у Європі, Африці та на Близькому Сході, спільно з командою топ-менеджерів Ford of Europe представить новини і продукти, зокрема сімейство різноманітних варіантів електрифікованого привода для клієнтів Ford.
Це нове покоління інтелектуальних автомобілів для інтелектуального світу сприятиме формуванню чистішого і тихішого майбутнього та дозволить втілити цінності бренду Ford — довіра, доступність і приємні враження від керування — в електрифікованих автомобілях.
Сьогодні компанія Ford оголосила про початок випуску в наступному році нових моделей Fiesta та Focus EcoBoost Hybrid, що допоможуть Ford сформувати одну з найбільш повноцінних та конкурентоспроможних лінійок автомобілів і донести переваги електрифікації до більшої кількості споживачів.
Електрифіковані версії Fiesta і Focus
Fiesta EcoBoost Hybrid та Focus EcoBoost Hybrid будуть побудовані на основі досконалої архітектури mild-hybrid, адаптованої для забезпечення паливної економічності та доповнення приємних вражень від керування більш потужною і чутливою динамікою.
Стандартний генератор змінного струму замінено на інтегрований стартер/генератор з ремінним приводом, що забезпечує відновлення та накопичення енергії, яка зазвичай втрачається під час уповільнення та руху накатом, для заряджання 48-вольтної літій-іонної акумуляторної батареї з повітряним охолодженням.
Крім того, стартер/генератор виконує функцію двигуна, ефективно взаємодіючи з трициліндровим двигуном внутрішнього згоряння* EcoBoost об’ємом 1,0 л зі зниженим внутрішнім тертям, та використовуючи збережену електроенергію для забезпечення додаткового крутного моменту в нормальному режимі їзди й під час прискорення, а також для живлення допоміжних електричних систем автомобіля.
Додатковий крутний момент електропривода допомагає забезпечувати більшу динаміку перш за все у нижньому діапазоні обертів і сприяє більшій гнучкості та посиленому відчуттю єдності з автомобілем. До того ж, стартер/генератор з ремінним приводом дозволив інженерам Ford підсилити потужність 1,0-літрового двигуна EcoBoost із встановленим збільшеним турбонагнітачем, усуваючи так звану «турбояму».
На додачу до моделей Fiesta і Focus з приводом EcoBoost Hybrid раніше у цьому році був представлений новий універсал Mondeo Hybrid, побудований на основі архітектури «м’якого» гібрида, що забезпечує досконале поєднання можливостей бензинового та електричного двигуна і виступає цікавою альтернативною для дизельних двигунів. Універсал Mondeo Hybrid – єдиний «повний» гібрид у кузові «універсал» у сегменті великих сімейних автомобілів.
Крім того, компанія Ford впроваджує рішення на основі схеми mild-hybrid, що дозволять підвищити паливну економічність 2-тонного фургона Transit і модифікації Transit Custom, а також восьми/дев’ятимісного пасажирського мікроавтобуса Tourneo Custom, що надійдуть у продаж пізніше у цьому році.
Дещо раніше у цьому році компанія оголосила, що кожна лінійка моделей Ford, починаючи з нового Focus, буде включати одну або кілька електрифікованих версій. Це стосується як нових моделей, так і нових версій існуючих автомобілів. Для всього модельного ряду від Fiesta до Transit будуть пропонуватися версії за схемою mild-hybrid, повноцінним гібридним приводом, гібридним приводом із заряджанням від мережі або модифікації з повністю електричним приводом.
Захід «Go Further» розпочнеться 2-го квітня о 16:00 за центральноєвропейським часом, а перегляд у прямому ефірі або у запису буде можливий на веб-сайті www.gofurtherlive.com..
# # #
*Заявлені рівні витрати пального/енергії, викидів CO2 і запасу ходу під час руху з використанням електроприводу вимірюються згідно з технічними вимогами європейських регламентів (EC) 715/2007 і (EC) 692/2008 в останній редакції. Споживання пального та викиди CO2 вказані для моделей автомобіля, а не для конкретного автомобіля.
Проведена стандартна процедура випробувань дає змогу здійснювати порівняння між різними типами машин і різними виробниками. Окрім економічності споживання пального автомобілем, роль у визначенні споживання пального/енергії, викидів CO2 й запасу ходу із використанням електроприводу відіграє техніка керування, а також інші нетехнічні чинники. CO2 є головним парниковим газом, що впливає на глобальне потепління.